Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

35 de imagini care arată perfect rivalitatea dintre câini și pisici (FOTO + VIDEO)

Deși există un pic de adevăr în stereotipul că pisicile și câinii se urăsc (având temperamente diferite, câinii fiind mai sociabil și mai jucăuși, pe când pisicile își prețuiesc mai mult independența), cu un pic de noroc și cu o introducere planificată corectă, cei doi pot trăi într-o oarecare armonie. Cine spune că trebuie să fi ori iubitor de câini, ori de pisici când te poți bucura de amândouă speciile?
Chiar și așa, când pisicile și câinii devin colegi de cameră, vei avea parte întotdeauna de un pic de dramatism.

Aveți mai jos o listă de imagini în care prietenii noștri blănoși nu s-au putut înțelege pur și simplu. Instinctele lor naturale au preluat controlul și s-au bătut ca... câinii și pisicile. Care imagine este preferata ta? Ai și tu pisică și câine ca animal de companie? Lăsați-ne un comentariu cu năzdrăvăniile pe care le fac aceștia.

1. Țipăt de ajutor
2. Înainte și după ce câinele meu realizează că sunt în cameră
3. Nu te pune nici măcar cu puiul de pisică
4. Pisica mea dezaprobă dragostea dintre câine și om... Nici măcar nu știam că poate avea o asemenea expresie a feței
5. Pisicuțele sunt înfricoșătoare
6. Când răul nu se oprește
7. Pisica mea a descoperit de curând patul câinelui
8. Prietenul meu și-a luat de curând un pui de ciobănesc german. L-am întrebat cum se înțelege cu pisica. Mi-a trimis poza asta:
9. A naibii pisică...
10. Stăpânul vrea doar să se uite la știri...
11. Wow! Zăpadă!
12. Fața lui spune tot
13. Nu știam că trebuie să renunț la câine când mi-am luat o pisică. Și prin renunțare mă refer la faptul că acum pisica stăpânește câinele
14. Ca și cum un guler de protecție de la veterinar nu era suficient, câinele meu a trebuit să ajungă acasă acolo unde îl aștepta pisica
15. Câinele meu e un pic nesimțit
16. Nimeni nu știe ce au făcut de au ajuns în situația asta
17. Pisica își arată dominanța în fața câinelui
18. Pisica pleznește un Pitbull
19. Pui de Husky încercuit
20. Miroase asta pentru mine, te rog
21. Puțin respect din partea câinelui n-ar strica
22. Te iubesc... Nenorocitule! Te iubesc...
23. Nu lăsa pisica să te țină pe loc
24. Pumn în gură
25. Ah, stăteai aici? N-am observat...
26. Toate cutiile din casa asta sunt ale mele
27. Băi, asta-i femeia mea, dă-te naibii
28. Ia de-aici
29. Pisi lovește câine somnoros
30. Săracu' bulldog
31. Terorizând un pui de pisică
32. Nu!
33. Ne-am luat un cățeluș. Pisica e sceptică
34. Mai bine fuuuuuugi!!!
35. Ce înseamnă să ai și câine și pisică
Mai multe imagini amuzante aici.

Dexter and Ares

(Amstaff dog meeting kitten for the first time)


Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *