Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

18 conversații pe care cu toții le-am avut cu mamele noastre + FOTO

1. Conversația „Poți să-mi împrumuți niște bani?”:
Eu: Îmi împrumuți și mie 10 lei?
Mama: Ce s-a întâmplat cu ceilalți 10 pe care ți i-am dat în 2007???

2. Conversația „Dar nu înțelegi”:
Eu încercând să-mi conving mama că nu are dreptate.

3. Conversația „Doar glumeam”:
Când mama îți transformă gluma într-o morală.

4. Conversația „Unde e scrisoarea mea?”:
Mama: „Ai primit un plic la cutia poștală azi.”

5. Conversația „Cine ar fi putut să facă așa ceva?”:
Când ai spart ceva și te comporți ca și cum e prima dată când vezi ce s-a întâmplat atunci când află mama ta.

6. Conversația „Te ajut cu ceva?”:
Eu: Ai nevoie de ajutor?
Mama: Nu, mă descurc. Oricum eu fac toată treaba în casă. O să vă fie dor de mine când o să mor.

7. Conversația „Dar e încă pe foc”:
Când te cheamă maică-ta la masă deși mâncarea nu e gata încă.

8. Conversația „Dar ce spuneai acum două minute?”:
Când mama ta încearcă să fie prietenoasă deși cu două minte în urmă vă certați.

9. Conversația „Nu face asta”:
Când mama ta vorbește la telefon cu cineva și spune: „Da, e aici lângă mine, vrei să vorbești cu el?”

10. Conversația „Putem să mergem la McDonald's?”:
Mama: „Avem mâncare în frigider”.

11. Conversația „Arăt bine?”:
Când îți lași mama să te tundă și apoi îți spune că arăți foarte bine.

12. Conversația „De ce te uiți așa la mine?”:
Cum se uită mama ta la tine atunci când o faci de râs în public dar încă nu poate să te omoare.

13. Conversația „Unde ești?”:
Când sunteți următorii la casa de marcat dar mama ta își aduce aminte că mai are ceva de luat și pleacă prin magazin.

14. Conversația „Hă?”:
Eu: Mă doare burta.
Mama: Mda, din cauză că stai tot timpu' cu telefonu' ăla în mână.

15. Conversația „Ok, aici rămân”:
Când te duci la cumpărături cu mama ta și se întâlnește cu cineva cunoscut și încep să vorbească cu orele.

16. Conversația „Aproape că ne-a prins poli... ”:
Când începi să îi povestești mamei tale o întâmplare amuzantă dar pe la jumate îți dai seama că ce ai făcut era ilegal.

17. Conversația „Am uitat să scot carnea din congelator”:
Mama: „Ajung acasă în 20 de minute. Sper că ai scos puiul din congelator”
Eu:

18. Conversația „Ies afară”:
Când ești gata de plecare și mama ta decide să te insulte chiar înainte să ieși.


Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *